20 stycznia 2014

świat w obrazkach.

Dzień, który zaczął się marnie, nie powinien się marnie kończyć. Wstając z wielkim katarem o 8 rano miałam plan do zrealizowania. Jak to w poniedziałki bywa, nic się nie udało. Wskakując w dresy i pod kocyk naszła mnie myśl, że już przyzwyczaiłam się do moich zmian, do mojej rzeczywistości. Do naszego pokoju urządzonego jak ze snów. Do kapucyńskich spotkań. Do sercowej scholi. Do pysznych obiadków. Do posiadówek u dziewczyn. Zaciera się to wszystko, co było kiedyś. Jakby omijało mnie tak wiele.


O tak. Bóg mówi do Ciebie: Wstań i idź. Zacznij żyć Zacznij od dzisiaj, od teraz. Rozpocznij tę podróż życia razem ze mną. Nie musisz nic robić, nic mówić.. tylko wierz! Uwierz we mnie, uwierz że potrafię przemienić Twoje dni, Twoją codzienność, Twoje relacje.. Twoje nieogarnięcie życiowe, Twój egoizm, Twoją pracę, studia, Twoje marzenia, cele. 


Tak to się zaczęło...
Kada i Kala - od zabawy na huśtawce do dziś

Romantyczne wieczory
Kamerkowe loffki
Śniadanka/ obiady/ kolacyjki :)

My takie piękne!

Sylwestrowe zdjęcia zawsze są fajne :)


2 komentarze:

  1. oo jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kogoś na tych zdjęciach zabrakło ? Nie sądzisz ? Nawet sobie nie wyobrazasz jak Ciebie teraz rozumiem...

    OdpowiedzUsuń