1 września 2013

doświadczenia.

"doświadczanie miłości Boga wydobywa z nas to, co najlepsze, zmienia też świat, który staje się „mniej zimny, a bardziej sprawiedliwy”..." (Pierwszy Anioł Pański Franciszka)

Chciałoby się zaśpiewać "i znowu przyszedł maj", lecz nic z tego, gdzie się nie spojrzę czuć wrzesień. Chłodno, wietrznie, tak jesiennie, lecz przy tym pogodnie. Wczorajszy powakacyjny dzień wspólnoty minął szybko, śpiewająco i tak w jedności.
A dziś zatrzymałam się na tym zdaniu. Doświadczanie miłości zmienia świat. Nawet inni nie muszą doświadczyć tego, co ja bezpośrednio. Ta Miłość wydobywa ze mnie to, co najlepsze i świat wokół mnie zmienia się. Ja zmieniam ten świat, na który narzekam, marudzę, często mam go dość. Lecz wciąż i wciąż muszę wracać do źródła. Źródła doświadczenia Miłości, którego najmocniej doznaję w sakramentach, które tak często traktuję pobieżnie.


1 komentarz:

  1. wspaniały blog <3 zapraszam do siebie, zaobserwuj jak Ci się spodoba ;D http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń